Alkoss egyedi nyakláncot!

Megint egy hétvége, ismét egy újat tudsz alkotni :). Ilyenkor, ha van egy kis időm neki állok készíteni valamit. Most ezekkel a nagyobb méretű nyakláncokkal próbálkoztam. Egyébként a látszatnál sokkal egyszerűbben ellehet készíteni, mint ahogyan azt én gondoltam. Még olyan sok kézügyesség sem kell, hiszen csak ragasztgatásról szól az egész! Sőt, ha nem lenne kedvetek ragasztani, akkor utolsó kép (3. kép) megfelelően illusztrálja, hogyan lehet varrással elkészíteni egy ilyen nyakéket.

Hozzávalók:

  1. Szerezz be annyi gyöngyöt és gombot vagy láncot, amennyit az anyagra szeretnél rárakni. Ha csak gyönygökkel szeretnéd kirakni az egészet, akkor egy olyan 100 darabbal mindenképpen számolj, bár ez ugye a felület nagyságától is függ, hogy mennyit helyezel majd rá.

  2. Kell még egy filc anyag, amire ráragaszthatod a gyöngyöket, gombokat.

  3. Egy ragasztópisztoly, én legalábbis ezt használtam, de ha nektek van egy megbízható ragaszttótok, ami gyorsan szárad, és tényleg jó, akkor azt is lehet használni.

  4. Két szalag (Kb. 10 cm), amit majd az anyag végére rávarrhatsz/ átfűzhetsz és ezzel fogod összekötni a nyakadnál a láncot.

 


Első: fekete-arany kombináció:



Második variáció


Harmadik: monokróm style


B.O.