Hajművészet

Mindenkinek ismerős a reggeli "mit csináljak ma a hajammal" mondat, ugye? Amikor állsz a tükör előtt és nem tudod mit kezdj magaddal. Leginkább összefognád a hajad, de az már túl unalmas. Vagy amikor már kiengedni nem tudod loboncod, mert az állaga mondjuk úgy "nem a legmegfelelőbb". Összegyűjtöttem Nektek néhány olyan haj tippet, ami segít abban, hogy hogyan is nézzen ki reggel a fejünk :)! Rövid hajúaknak, hosszú hajúaknak egyaránt kedvező lehet, szerintem Mindenki találhat a maga számára egy könnyen elkészíthető frizurát! Igyekeztem olyan képeket mellékelni, ahol részletesen bemutatják, hogyan vidd véghez a kísérletet :)!

 

Összefogott frizura kicsit másképp

1. 
2.
3.

 

Rövid haj: bár ennyire rövid hajam sosem volt még, de úgy gondolom ezzel is elég sok mindent lehet kezdeni. Hiszen előre fésülhetjük frufru szerűen (2. kép), behullámosíthatjuk (3. kép), de akár oldalra is rakhatjuk a frufrunkat (1. kép) Ez eddig már három variáció, és ezt még fokozhatjuk, hiszen a rövidebb hajba is ugyanolyan jól mutatnak a hajpántok (5.kép), hajdíszek, szóval bátran használjuk!!!

1. 2. 
3. 4. 
 5.

 

Dús hajkorona: akiket dús hajkoronával áldottak meg az égiek, annak van szerintem a legegyszerűbb dolga, hiszen rengeteg variáció formálható a hajából. Hátratűzött, oldalt felfogott, fonott, hullámosított, csak oldalt hullámosított...:) Olyan képeket is beletettem, ami szemlélteti, hogyan készítsd el egyszerűen, pár perc alatt a tökéletes hajkoronát.


 

Fonott: ennél az összes variáció nagyon tetszik, bátran használjátok, mivel a fonatok mindig stílusosak maradnak!