Húsvétra készülődve

Még nem díszítetted fel lakásod? Vagy csak szeretnéd valami egyszerű dekorációval felturbózni a szobákat? Ismét összegyűjtöttem nektek néhány olyan egyszerűen elkészíthető tojásokat, virágokat, nyuszikat, egy szóval dekorációkat, ami Te magad is el tudsz készíteni otthon! Nem mindegyikhez kell beszerezni "hozzávalókat", valamit akár egy otthoni konzervdobozból vagy papírpohárból is meg tudsz csinálni. Szerintem mindegyik nagyon édes, én már néhányat meg is csináltam. ...és akkor jöjjenek a képek!

 

Első körben egy kis lakás dekor: nyuszis párna, üveg váza tojással és virággal két fajta stílusban. Lentebb az Amerikában elterjedt módszer, amikor egy fogasra felakasztjuk a saját kis tarsolyunkat és abba várjuk a nyuszi ajándékát. De ha nem is erre a célra használnánk, akkor kiváló dísze lehet a szobának.



Tojás variációinak töredék részét gyűjtöttem össze

1. Egyszerű műanyag vagy hungarocell tojások, saját izlésünk szerint kipingálva és egy kis filccel felragasztva a taraja és a szárnyacskája.


2. Rendes tojásra rákötözünk egy csipkés anyagot, jó erősen! Ezután belemártjuk ételfestékbe és pikk-pakk pár óra múlva kész is lesz a remekmű!


3. Szintén egy hungarocell tojás és dekupage ragasztó kell hozzá, na meg egy szalvéta, amiről a mintát első körben kivágjuk, majd levesszük a legfelső rétegét, és már ragaszthatjuk is egy ecsettel a tojásunkra. Egy fél napot azért érdemes várni, hogy szépen rászáradjon a szalvéta.

4. Én ezzel a módszerrel nem olyan régen találkoztam! Nagyon tetszik, szerintem nagyon ötletes! Mindössze egy fonal, egy lufi és hajlakk, vagy cukros víz kell hozzá, amivel fixálni tudjuk a tojást! Lufit felfújjuk, rátekerjük a fonalunkat, ráfújjuk a hajlakkot és várunk türelmesen, hogy a fonál jól magába szívja a lakkot! Ha úgy érezzük eléggé megdermedt az anyag, akkor kipukkanhatjuk a lufinkat! A végén már csak egy kört kell a közepébe vágni és bármit tehetünk a belsejébe!

Dekor montázsok

A fenti kép alapján egy virágot tudunk készíteni két féle fonálból. A lenti képek közül a bal oldali egy pohárból készült, a jobb oldalit pedig egy konzerv- vagy kávésdobozból tudjátok megcsinálni!


A fenti képek filcből készültek, így Ti is otthon egyszerűen megtudjátok varrni ezeket, ha van filc anyagotok. Ha nincs, akkor a hobby boltokban olcsón betudjátok ezeket szerezni.
A lenti képekhez pedig csipesz, kartonpapír és  esetleg fogpiszkáló kellhet még. A többi a saját fantáziánkra van bízva! :)

 

Következő bejegyzésben húsvéti ételkreációkat hozok Nektek! :)
Remélem tetszett!

B.O.