Ízesített vizek tesztelés alatt! Neked melyik a kedvenced?

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de néha már nagyon uncsi a mentes, rózsaszín kupakos ásványvíz. Lehet csak én vagyok így vele, de olyan jól esik olykor ízesített ásványvizeket inni. Ezért úgy döntöttem,hogy összegyűjtök néhány, tényleg nagyon jó ízű vizet, amiket már én is kipróbáltam és nem csalódtam bennük!

 

1.Vöslauer: Az egyik kedvenc szánsavas vizem. Mindegyik nagyon finom, legjobban az epres-borsos variációt szeretem. Egyáltalán nem érezni mellékízt, nálam 5/5.



2. Jana: itt is szintén az epres és az áfonyás viszi a pálmát. Ebből tényleg megtudok inni 1,5 litert. 4/5 pont.



3. Kristályvíz: ebből eddig két fajta ízesítés létezik, az egyik a grapefruitos a másik pedig a fehér szőlős- zöld almás víz. Na az valami isteni. Nálam 5/5.



4. O2 Active vizek: na nálam ez a BEST! A legjobb és legfinomabb víz, csak egy baj van vele, hogy nagyon drága! Átlagban 400 és 500 Ft között mozog az ára. Természetesen csak 0,75 kiszerelésben lehet kapni, de tényleg nagyon itatja magát! A kedvencem az áfonyás és a cseresznyés!!!!!!! Csillagos 5.



5. Naturaqua Emotion: A másik szénsavas ízesített asványvíz. A legfinomabb a szeder-citrom kombó (lila cimke) és a most kijött egres-feketeribizli összeállítás. Érdemes kipróbálni! 4/5 pont.


 

6. Rauch Natíva: ezt a fajtát csak egyszer kóstoltam, így pontos infókat már nem tudok mondani, de egyszer mindenképpen érdemes kipróbálni. Ha jól emlékszem Béres Alexandra reklámozza, csak nem lehet olyan rossz.

 

7. Jamnica: nem rég kezdtek hazánkba is betörni a Jamnica vizek. Na ez az a víz, amiből szintén sokat tudok inni. Annyira finom és könnyű, úgy szeretem. Legelső találkozásom vele Horvátországban volt, a nagy nyári melegben.


8. Szentkirályi: nekem annyira nem nyerte el a tetszásem, ezért csak 3/5. Valamiért az íze nem az igazi, de nem rossz...


9. AVE: citromos ásványíz a nyerő, főleg nyáron a nagy szárazságban :)!