Műszempillák természetesen

Az emberek többségének sajnos nem adatik meg az az adottság, hogy szép, hosszú szempillái legyenek. Így vagyok ezzel én is, és ilyenkor mindig próbálom keresni a megoldásokat, hogy nekem is olyan gyönyörű dús pilláim legyenek. A legzseniálisabb, extrahosszú szempillát varázsló spiráltól kezdve a tincses, 3 D-s műszempillákon át mindent kipróbáltam. Mindig volt valami negatív dolog egyikbe-másikba, tehát hosszútávon egyik sem vált be. 

Nem is olyan rég hallottam egy olyan szérumról, ami dúsabbá, göndörebbé teszi a szempillákat és a 12 hetes kúra alatt még növekednek is.

Ez pedig nem más, mint a NeuLash szempillanövesztő szérum. A termék használata napi két percet igényel, a hatása pedig drámai, akár 60%-kal hosszabb és dúsabb természetes szempillák. A szérum biológiailag módosított polipeptidekkel került kifejlesztésre, melyek hasznos, vitalizáló amino és zsírsavakat tartalmaznak, mellyel elősegítik a fiatalos megjelenést, hatékony védelmet nyújtanak a töredezés ellen és elősegítik a szőrszálak növekedését.

 

Most Rákosi Évi kozmetikus, a Beautyfull Studió tulajdonosa árulja el Nektek a szérum pozitív hatásait, amit a saját maga tapasztalt meg a tesztelés során (a tesztelés képeit lentebb láthatjátok):

"Végre volt időm az ígért NeuLash Hungary szempillanövesztő szérum beszámolójára, íme:

Annyit mondhatok, 100%-osan elégedett vagyok a Neulash-sal!  A kívánt hatás eléréséig minden éjszaka lefekvés előtt, mint egy tust, felkentem a szempilláim tövéhez, alul és felül is. Átlátszó, észrevétlen, hamar megszárad, viszketést vagy égő, csípő érzést nem tapasztaltam. Az első 2-3 hét után észrevettem, hogy szempilláim erősebb szálúak, sötétebbek lettek, és egyre több kis szál jelent meg. Elkezdett sűrűsödni a pillasorom alul és felül is. Körülbelül egy hónap után megjelent pár hosszabb szál is, és ez csak folytatódott! Nőttek az új szálak és egyre csak hosszabbodtak.  Nem hullanak annyira,mint egyébként, ami kinő, meg is marad! Nyolc hét után úgy gondoltam, elértem a számomra maximális eredményt, így áttértem a 3 naponta való alkalmazásra. Továbbra is szépek a szálak, hosszúak és mennyiségük is megmaradt! A szérum még mindig nem fogyott ki.
Rengeteg dicséretet kaptam már pilláimat illetően, sokan azt hiszik, szálankénti szempillahosszabbítás van fent!  Aki gyönyörű, igéző tekintet szeretne TERMÉSZETESEN, mindenképp próbálja ki ezt a fantasztikus szérumot! 3-4 havi mennyiség 22.900 Ft, rendelni Nálam (Rákos Évinél) lehet a +36/20-597-40-77 számon!"

Forrás:https://www.facedesign.hu

Rákosi Évi: https://www.facebook.com/evi.rakosi

Beautyfull Studio: https://www.facebook.com/beautyfullstudiobp

Bukovenszki Orsolya